An(na)sökningsbild.

2013-12-04 12:50:22 Fotografi 0 kommentarer.

Foto/Retusch: Lizette Hansson
Modell: Anna Dahrén
 
Förra året hade vi, när jag studerade fotografi på Gotland, en kurs i studioljus med fotograf Johan Westin. Var inte alls nöjd med bilderna jag tog på Anna, eftersom detta från början inte var min idé. När jag däremot tog fram dem några månader senare och redigerade dem så växte de i mitt hjärta. Otroligt vacker människa.
 
När jag i Mars/April bestämde mig för att söka till Bildbehandlare på Fotoskolan STHLM så var det även denna jag sökte med, både före och efterbilden skulle skickas in... och ja, det gick ju bra, för här sitter jag ju nu. :)




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0